27 Haziran 2012 Çarşamba

Merhaba El-vedâ



Gerçeklerle pek bi alıp veremediğim var bu aralar.
Sürekli gerçeklerle ilgili yazılar yazmam kanıtlıyor savaşımı.
Ama bu sefer savaş falan yok onlarla bizzat yüzleştim,bizzat yolumu çizdim.
Aylarca, hatta belki de senelerce saplantı hâline getirip canımı sıktığım,
Uğruna gözyaşları döktüğüm hayalimdeki gerçeklere lânet okuyorum bugün.
Çünkü gördüm ki gerçek gerçeklerle, hayalimdeki gerçekler arasındaki fark bir hayata bedel.
Bu gerçekleri görmeme sadece bir cümle yetti,arttı hatta.İnsan değişir.
Ama hayalini kurduğum yalan gerçekler hiç değişmemiş.Değiştiğini sanmışım.
Yanılmışım.
Geç de olsa farkettim değişenleri ve hâlâ aynı kalanları..
Benim yolum bu, ben çizgimdeyim.Sevdiklerimse,yol haritam. 
Ben ilk kez bu kadar kararlıyım.
El-vedâ.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder